
We zijn nog maar net uit de verhuizing als de galerie een van de plekken is waar dit jaar Gluren op de Heuvelrug neerstrijkt. Op zondag 21 juni ben je van harte welkom in galerie Het Hartenhuis voor een voor portie swingen en grooven met High Five.
HIGH FIVE speelt, samen met zanger DC Ray, een mooie mix van jazz, blues en soul: van Gregory Porter, Ray Charles, Art Blakey en Miles Davis tot James Brown. De bezetting bestaat uit ervaren muzikanten: DC Ray op zang, George Henninger op gitaar, Herbert Jan Kaars Sijpesteijn op saxofoons, Gerald van Dijk op trompet en bügel, Jeroen de Valk op bas en Arjen van der Linden op drums.
HIGH FIVE speelde eerder onder andere op Jazzfestival Amersfoort, Generations Jazzfestival in Orpheus Apeldoorn, Miles Muziekcafé Amersfoort en in Figi Zeist. Gluren op de Heuvelrug.
HIGH FIVE speelt zondag 21 juni drie sets van een half uur in de galerie om 14.00 uur, 15.00 uur en 16.00 uur.
